Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на би ксенон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Регулиране на би ксенон

    Момчета още един проблем имам би ксенон оригинален, и фаровете са в най ниско положение, незная от къде да ги регулирам, в книжката си пише, че нямам ръчна настройка на би ксенон от копче ляво на волана!
    Откъде и как става регулирането?
    Благодаря ви предварително!
    Ако е автоматично със сигурност не работи, помагайте

  • #2
    Първоначално публикувано от 159 ti Покажи съобщение
    Момчета още един проблем имам би ксенон оригинален, и фаровете са в най ниско положение, незная от къде да ги регулирам, в книжката си пише, че нямам ръчна настройка на би ксенон от копче ляво на волана!
    Откъде и как става регулирането?
    Благодаря ви предварително!
    Ако е автоматично със сигурност не работи, помагайте
    Като се счупят потенциометрите (по един на преден и заден носач) на Рено с фабричен ксенон фаровете му реагират точно така... забождат се на най-ниската степен, няма да се учудя и при Алфа да е същата логиката.
    Но как е реализирано точно да кажат по-опитните
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #3
      Щом нямаш копче значи, че се регулират автоматично. Има една джаджа в областа на предната лява гума, до пружината, оттам се регулира. Виж дали няма нещо откачено. Можеш да провериш като светнеш срещу стена и като запалиш фаровете се вижда как се регулират сами. Но и аз не съм очарован от светенето на 159-та. 156-та с ксенона светеше доста по- добре.
      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

      Comment


      • #4
        Щом автоматично не се регулират фаровете значи има проблем. По принцип не знам как е при по-старите но аз съм много доволен от светенето на ксенона.
        EX 156 1.6 TS

        Comment


        • #5
          както казаха, застани срещу стена и запали
          трябва да има някакво движение
          ако няма - има проблем
          ако наистина са в най-долно положение - това също е симптом за повреда...автоматиката ги сваля най-долу за да не пречат на останалите участници в движението, защото нещо по автоматичното регулиране не работи

          системата има два сензора за натоварване - един на предното окачване и един на задното
          както и самия механизъм, който "вдига/сваля" фаровете

          реално сам нищо не можеш да направиш
          освен да посетиш сервиз, разполагащ с необходимата техника
          всъщност в домашни условия също може да се направи диагностика с FiatEcuScan - трябва пълна версия над 2.8
          програмата ще покаже евентуална грешка
          освен това може да се тестват 3-те положения на фара, както и да се калибрира системата наново

          ----------------------------
          FIAT Bravo във Facebook

          Comment


          • #6
            Едната машинка е на преден ляв горен носач,много често им се упят лостчетата,другата е на заден ляв носач.Трябва да се провери изправноста им,става на диагностика,стига да знае човека какво прави,веднага може да ти каже къде е проблема. За калибрацията със ФЕС не съм сигурен че ще стане,по принцип ФЕС-а иска платената верися за извършване на такива процедури,пробвано е...........Аз съм се занимавал с такова нещо,на приятел колата има този проблем и се оказа че е прецакана предната машинка/ която в Аутоиталия вече му я бяха чупили/.
            Last edited by Mury; d.m.y г., 08:41.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Едната машинка е на преден ляв горен носач,много често им се упят лостчетата,другата е на заден ляв носач.Трябва да се провери изправноста им,става на диагностика,стига да знае човека какво прави,веднага може да ти каже къде е проблема. За калибрацията със ФЕС не съм сигурен че ще стане,по принцип ФЕС-а иска платената верися за извършване на такива процедури,пробвано е...........Аз съм се занимавал с такова нещо,на приятел колата има този проблем и се оказа че е прецакана предната машинка/ която в Аутоиталия вече му я бяха чупили/.
              Става дори със ФЕС а счупените машинки се ремонтират без проблем
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Става дори със ФЕС а счупените машинки се ремонтират без проблем
                Знам
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment

                Working...
                X